El diumenge 24 de febrer ben d’hora alguns/nes alumnes de 2n D’ESO ens enlairàvem cap a Itàlia. Vam arribar a l’institut Dante International College de Vitorio Venetto on ens esperaven les nostres famílies d’acollida. Vam passar la tarda tots plegats per conèixer-nos millor.

Intercanvi_Italia_2ESO_1

A l’endemà vam agafar el tren fins a Treviso, una ciutat on hi ha molts monuments i estàtues significatives, com ara la Fontana della Tette. Per la tarda vam anar a fer una volta per Vitorio Venetto i a menjar un gelat.

Dimarts 26 vam assistir a les seves classes. Durant tot el matí vam poder observar com donen les diferents matèries. La tarda la vam passar amb les famílies.

Per fi va arribar el dia més esperat, anàvem a Venècia. Durant tot el matí vam poder fer una visita guiada per Venècia; vam veure la plaça de San Marco on hi havia molta gent disfressada ja que era la setmana de carnestoltes. Després de dinar vam poder passejar i vam aprofitar per comprar records de Venècia.

Intercanvi_Italia_2ESO_2

Ja havia passat la meitat del viatge i ens estava passant molt ràpid. Aquell dia, dijous, visitàvem Pàdua. Aquesta ciutat és important per les moltes esglésies i universitats que té. Aquell vespre vam sopar tots junts a un restaurant on vam fer el nostre comiat.

Al dia següent, a l’institut celebraven carnestoltes. La majoria de gent es va disfressar dels anys 60. Va ser molt divertit. Després de la festa alguns vam anar al centre comercial i després cap a casa, a fer la maleta, perquè l’endemà a les 7 ja havíem d’estar de camí a l’aeroport.

La nostra valoració d’aquest intercanvi és que ha estat molt divertit i interessant. Les famílies eren molt agradables i això va ajudar a que hi hagués bon ambient i estiguéssim molt a gust.

Fotos de la sortida (properament)