El passat dijous 25 d’octubre un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat vam emprendre el viatge cap a Berlín, Alemanya. Vam estar acompanyats per 2 de les tutores i per la professora d’alemany.

A les 6:15 vam agafar l’autocar direcció Barcelona i vam arribar a l’aeroport aproximadament a les 8:30h. A les 10:30 vam agafar el vol Barcelona-Berlín. Després de gairebé 3 hores de vol vam arribar a l’aeroport de Berlin-Shönefeld.

Un cop allà, ens vam instal·lar a l’alberg Generator Hostel Oranienburgerstrasse . Aquella mateixa tarda, vam visitar el “West Side Gallery”, una de les parts que es conserva del conegut Mur de Berlín, que separava la part est de la part oest d’aquesta ciutat durant els anys 1961 al 1989. També vam visitar el Warschauer strasse i Grünerstrasse, dos carrers molt impressionants de Berlín.

Durant el matí de divendres 26, vam visitar el Reichstag, el parlament alemany, des dels seus jardins, fins la seva magnífica cúpula de vidre i metall. Tot seguit, vam continuar el trajecte fins arribar a Branderburg Tor, la preciosa porta de Berlín. A la tarda, vam anar a l’estació de HauptBahnoff per arribar al barri jueu, on vam visitar els diferents monuments en honor a totes les víctimes jueves de l’època, i per últim Hackescher markt, una zona comercial i amb molt d’art.

El dissabte 27 d’octubre vam deixar l’hostal una mica abans per a visitar el camp de concentració de Sachenhausen, on van estar retinguts milers de jueus, un lloc molt interessant però també molt impactant de veure. Després vam anar a dinar a Postdammplatz, i a la tarda, vam visitar el museu de la Topografia del terror i el Check Point Charlie, on ens vam fer una foto amb un dels oficials. Per últim, vam anar a sopar per la zona de Friederichstrasse.

El diumenge 28 durant el matí vam visitar el Gedankstatte Berliner Mauer, el Museu del Mur, on vam poder gaudir d’unes vistes espectaculars des del terrat del Museu. Després vam anar fins el famós mercat dels diumenges, on s’hi pot trobar tot tipus roba “Vintage”, parades de menjar típiques de Berlín, manufactures amb monedes antigues, retalls de roba, etc. Per últim, vam anar fins a l’altíssima Torre de Telecomunicacions, continuant a peu per tota l’avinguda Unter der Linden, on vam veure per fora el magnífic Ajuntament Roig i la Catedral.

El dilluns 29 durant el matí, vam passejar per Alexander Platz on s’hi troba el famós Rellotge Mundial. Després vam tenir unes hores lliures per acabar de fer les compres que ens faltaven, i a les 13:15 vam quedar amb les professores per dirigir-nos cap a l’aeroport Berlin-Schönelfeld, tot i que pel camí vam tenir certs imprevistos, finalment vam arribar i a les 17:15 agafàvem el vol cap a Barcelona.

Fotos de la sortida

Darrera actualització (dimecres, 7 de novembre de 2018 12:01)