Els alumnes de 2n ESO, des d’abans de vacances, estan preparant un viatge. Van quedar tan meravellats amb la mostra del viatge a Namíbia, Botswana i Zimbabwe que els va explicar el Josep, que han insistit a gaudir de La Màgia de viatjar.

viatjar

Estem a la segona UDI de 2n ESO. L’alumnat, organitzat en equips de quatre, ha rebut l’encàrrec de dissenyar un viatge; un viatge, en el qual no hi ha limitació ni de temps ... ni de diners ... només la màgia pot fer això! Cada equip té un destí fixat i unes visites o activitats a fer al llarg de l’itinerari, això sí, perquè el què pretenem és que treballin de debò: que descobreixin, que dubtin, que s’informin, que debatin, que argumentin, que acordin, que prenguin decisions, que s’espavilin ... I que en acabar la feina encomanada, els primers dies de març, exposin la seva proposta de viatge als oients-coavaluadors fent ús de les competències digital i oral que hauran adquirit al llarg de les nou setmanes que hi haurem dedicat.

Viajar

Durant tot el procés, l’elaboració del Portafolis i el Treball en Equip, són els pilars que asseguren l’adquisició d’Autonomia personal i de Competència social en tot l’alumnat.

 
Secured by Siteground Web Hosting