Durant tot el trimestre vam estar treballant, la piràmide de maslow creada per Abraham Maslow, que explica les necessitats humanes. Els alumnes de 2n d’ESO vam crea un mercadet on no es compra ni es ven, sol es volen ensenyar valors als visitants.


altNosaltres vam fer la parada d’anglès, la qual estava dividida en dues parts. Una part la feien alumnes de la classe A i l’altra part els alumnes de la classe B. Els de la classe A feien un joc en el qual s’havien de relacionar noms amb la seva imatge i la seva definició, si no aconseguien relacionar correctament les paraules, les imatges, i les definicions, els alumnes feien mímica o posaven alguns exemples, tot això en anglès. Per altra banda els alumnes de la classe B, feien un “kahoot”, que es un joc que “on-line” que funciona com un test.

Tot va anar molt bé i la gent va gaudir d’una estona molt agradable.

altEl nostre grup el dia del mercadet de valors, vam estar a la paradeta d’educació visual i plàstica. la nostra parada consistia en acabar el trencadís que l’any passat vam començar els pares i els alumnes de 1r d’ESO . Havien d´agafar peces i posar-les en el paper que després anirà enganxat a les columnes de fora al porxo.

alt

Hem treballat les necessitats humanes a totes les assignatures a tots ens ha agradat molt i hem ajudat als de primer a entendre aquest fet tan important.

El Mercadet ens ha semblat una bona activitat en la qual podem ensenyar als pares tot el que hem treballat durant aquest trimestre. Els pares s’han quedat parats amb la feina que hem fet i diuen que els hi ha agradat molt l’ experiència.

Hem arribat a la conclusió que les necessitats humanes són molt importants.

Ull crític


 
Secured by Siteground Web Hosting