Logo_DEFINITIU_ull_critic

Coca-Cola llança la llet "perfeccionada"

Els que ja l'han tastada diuen que és molt densa i que té gust a batut de proteïnes. O que és "molt cara", ja que costa el doble que l'altra llet que li pot fer la competència.

Coca-Cola ha llançat, de moment només al mercat nord-americà, el seu primer producte lacti en els seus 129 anys d'història. El gegant dels refrescos omplirà, en les pròximes setmanes, les prestatgeries dels hipermercats nord-americans amb el seu nou producte: la llet Premium i, a partir del proper mes de març, s'encarregarà que la seva nova llet, Fairlife, arribi als estands de tot el món.

La productora mundial de begudes sense alcohol més gran del món ha començat la diversificació del negoci, ara que sembla que els nord-americans han abaixat el seu consum de gasoses, la companyia ha decidit apostar molt fort entrant en el món dels productes làctics.

El moment també coincideix amb el gust dels clients pels aliments i begudes"millorats", és a dir, aquells amb més fibra, amb antioxidants, proteïnes...

En el món dels làctics, encara hi ha veta de mercat i Coca-Cola s'ha tirat a la piscina de ple.

El president de la divisió d'Amèrica del Nord de Coca-Cola, Sandy Douglas, ha assenyalat que el seu nou producte, bàsicament, es tracta de llet "perfeccionada".


Nova_llet_de_la_Coca-Cola__Neus_Mayal

FILTRAT

Fairlife, que Coca-Cola ha creat en col·laboració amb la cooperativa làctica Select Milk Producers des del 2012, diu que la seva llet passa per un procés de filtrat similar al que se sotmet a la llet desnatada. S'utilitzen filtres per separar els components de la llet, s'hi afegeixen més dels components favorables i, finalment, s'hi resten els menys favorables.

El resultat és un producte sense lactosa, amb un 50% més de proteïna, un 30% més de calci i un 50% menys de sucre que la llet normal.

NUTRICIÓ FAMILIAR

Suè McCloskey, que va desenvolupar el sistema per produir Fairlife amb el seu marit, Mike McCloskey, va dir que Fairlife es comercialitzarà directament pensant en les dones, que són les més preocupades per la nutrició familiar.


Campanya_per_a_les_dones_Coca_Cola__Neus_Mayal

Segons Jonas Feliciano, analista de begudes de la firma Euromonitor, investigadora de mercat, la multinacional "haurà d'explicar que no es tracta d'una abominació de la naturalesa".

La campanya del nou producte, amb noies 'pin-ups' ha fet furor a la xarxa!

Compraries aquest nou producte?

T'agradaria tastar-lo?

I tu, què en penses?

Neus Mayal. Ull Crític


 
Secured by Siteground Web Hosting