DIGUES LA TEVA SOBRE ELS ANUNCIS 

Els alumnes de 2n d'ESO, en el CV de publicitat i TV estudien els anuncis de televisió i adopten criteris per conèixer a fons les estratègies que utilitzen els creatius per a fer-nos comprar i per a ilusionar-nos amb productes que, segons ells, serveixen per a fer-nos més feliços.

Mira els vídeos. Si vols, te'n fem una promoció....

 

Grup 1: Eduard Vidal (El Pais) i David Ballesteros (Rellotges Time Force)

Grup 2: Eduard Bilius (Sprite cero), Dàrius Bara (GPS Mio), Eric Guillaumet (Levis) 

Grup 3: Aida Hervera (Telefonia Talk Talk), Raquel Mir (Nike), Raül Molina (Cola cao Turbo)

Grup 4: Vicent Monfà (Obra social de la Caixa), Toni Fernández (Volkwagen Polo)

Grup 5: Laura Sementé (Nike), Anna Tejedor (Atún Calvo)

Grup 6: Oriol Tomàs (Desodorant Axe), Eduard Vidal (El Pais), Irene Izquierdo (DGT)

 

Títols de crèdits

 

 

Darrera actualització (dissabte, 4 de setembre de 2010 01:26)

 
Secured by Siteground Web Hosting